Rola sprzedaży bezpośredniej w okresie spowolnienia gospodarczego w Polsce (na przykładzie Systemów Informacji Prawnej)

Autor

  • Bartłomiej Patkowski Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, Polska
  • Witold Jucha Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, Polska

DOI:

https://doi.org/10.24917/20801653.28.6

Słowa kluczowe:

spowolnienie gospodarcze, sprzedaż bezpośrednia, System Informacji Prawnej

Abstrakt

Downloads

Metrics

PDF views
59
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202611
|

Biogramy autorów

Bartłomiej Patkowski - Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, Polska

Witold Jucha - Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, Polska

Bibliografia

Brzozowski, T.T. (2011). Kryzys jako problem filozoficzno-społeczny, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 17, 261–271.

Gołębiewski, Ł., Waszczyk, P. (2013). Rynek książki w Polsce 2012. Wydawnictwa. Warszawa: Biblioteka Analiz.

Gorzelak, G. (red.) (2009). Geografia polskiego kryzysu. Kryzys peryferii czy peryferia kryzysu. Warszawa: Euroreg.

Makowska, M. (2010). Sprzedaż bezpośrednia. Tajemnice i mity motywacji pracowników. Toruń: EscapeMagazine.pl. Pozyskano z: http://www.escapemagazine.pl/119374-sprzedaz-bezposrednia

Patkowski, B. (2013). Rozwój Systemów Informacji Prawnej oraz ich rola w kształtowaniu gospodarki opartej na wiedzy (na przykładzie Polski). Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 21, 366–377.

PSSB (2013, 15 listopada). Statystyki Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Pozyskano z: http://pssb.pl/pssb/sale/statistics,statystyki-sprzedazy-bezposredniej.html

Rachwał, T. (2011). Wpływ kryzysu na zmiany produkcji przemysłowej w Polsce. Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 17, 99–113.

Waszczyk, M., Rodacki, S. (2005). Etos sprzedaży bezpośredniej. Problemy moralne a istniejące uregulowania kodeksowe. W: J. Kubka (red.). Z zagadnień filozofii zarządzania i etyki biznesu. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 97–118.

Wierczyński, G., Wiewiórowski, W.R. (2012). Informatyka prawnicza. Nowoczesne technologie informacyjne w pracy prawników i administracji publicznej. Wyd. 3. Warszawa: Wolters Kluwer Polska

Wiewiórowski, W.R. (2008). Zagrożenia związane z zarządzaniem informacją prawną i prawniczą w środowisku elektronicznym. W: H. Ganińska (red.). Informacja dla nauki a świat zasobów cyfrowych. Poznań: Biblioteka Główna Politechniki Poznańskiej, 82–95.

World Federation of Direct Selling Associations (2013, 16 listopada). Global Statistics. WFDSA. Pozyskano z http://www.wfdsa.org/about_wfdsa/?fa=globalStats

Pobrania

Opublikowane

2014-01-03

Jak cytować

Patkowski, B., & Jucha, W. (2014). Rola sprzedaży bezpośredniej w okresie spowolnienia gospodarczego w Polsce (na przykładzie Systemów Informacji Prawnej). Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 28, 104–114. https://doi.org/10.24917/20801653.28.6